Mijn blog.

Hoi allemaal,
Leuk dat je even een kijkje komt nemen. Laat gerust een berichtje achter en kom gauw nog eens kijken.
Heb je vragen, mag je me altijd mailen.
Groetjes Joan







woensdag 1 oktober 2014

Uilenswap

Ik heb laatst weer eens meegedaan bij de Nederlandse Swappers aan een swap.
Deze keer de uilenswap. Nu heb ik wel wat met uiltjes. Vins\d ze erg schattig en heel wijs :)

Mijn maatje was een dochter van een van onze swappers. Extra leuk dat ik voor haar wat mocht maken.
Ik heb me uitgeleefd. Alles was een uiltje. Zelfs het zakje waar ik alles in had gedaan.
We moesten er ook nog 1m kant, 1m lint, 1m touw bij doen.
Dit is wat ik voor Joy heb gemaakt:


Van Joy kreeg ik een heel schattig vilten uiltje terug en mooie blauw kant, lint en touw en een extra lint met uiltjes. Zo leuk.
Dit is wat ik van mijn maatje heb gekregen.



2 opmerkingen:

  1. Wat leukkkkkk!!!!!!
    Wat je gemaakt hebt is echt TE schattig, al die uiltjes, heel erg leuk. En ook die verpakking, geweldig gevonden.
    Leuke swap heb je ook gekregen, mooie kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supertof!! Knap gedaan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen