Mijn blog.

Hoi allemaal,
Leuk dat je even een kijkje komt nemen. Laat gerust een berichtje achter en kom gauw nog eens kijken.
Heb je vragen, mag je me altijd mailen.
Groetjes Joan







donderdag 2 oktober 2014

Workshop inzending

Een tijdje teug heb ik een workshop gevolgd bij Scrap Delight van Jolande: mixed media tags. Echt geweldig was het. Er zat echter nog een vervolg aan.
Voor 1 oktober moest je de twee overgebleven witte tags, volgens de technieken die we geleerd hadden bij Jolande, bewerken.
De eerste tag:
Daar ik echt helemaal verliefd ben op de Distress Paint heb ik die techniek natuurlijk gebruikt. In combinatie met de medium en een masker.



 Nummer twee is weer helemaal anders. Evengoed met Distress Paint en nu met crackled paint, stempelen en clear embossen. Vind ik ook een waanzinnige tip :)



Ik heb de foto's naar Jolande gemaild en nu maar afwachten of ik bij de winnaars zit.
Spannend!

1 opmerking:

  1. Wat prachtig j Joan, vooral de tweede vind ik super mooi, ik hoop echt dat je een prijsje wint!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen