Mijn blog.

Hoi allemaal,
Leuk dat je even een kijkje komt nemen. Laat gerust een berichtje achter en kom gauw nog eens kijken.
Heb je vragen, mag je me altijd mailen.
Groetjes Joan







zaterdag 6 december 2014

5 december

De heerlijke Sint is het land weer uit, met en zonder gekleurde pieten
Wat een rust.
Zelf doe ik helemaal niets aan Sinterklaas, maar mijn moeder en haar vriendinnen wel.
Ik heb voor alle drie een klein doosje gemaakt met een lekkere reep chocolade erin en een potje honing. Heerlijk, zachte, echte zelfgemaakte honing uit Griekenland. Mijn vriendin woont op Kreta en ik krijg ieder jaar een volle pot honing. Heerlijk.
Ik heb van die leuke Bonne Mama potjes gekocht en deze gevuld met de honing. In folie ingepakt en natuurlijk met de bijen van Art Journey versierd.



1 opmerking:

  1. Leuk! En ook leuk en lekker om te krijgen. Zullen de vriendinnen van je mams blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen