Mijn blog.

Hoi allemaal,
Leuk dat je even een kijkje komt nemen. Laat gerust een berichtje achter en kom gauw nog eens kijken.
Heb je vragen, mag je me altijd mailen.
Groetjes Joan







donderdag 25 december 2014

Adventskalender Dag 25

De laatste dag, het laatste doosje, eerste Kerstdag.


Wat was het leuk om te maken. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om naar te kijken.
Ik heb alle zakjes, enveloppen en doosjes op een zinken dienblad gezet en dat in zijn geheel aan mijn moeder gegeven. Iedere dag mocht ze een nummertje open maken. En ze vond het leuk :)
Allemaal kleine aardigheidjes.
Misschien een ideetje voor volgend jaar? :)



Vanaf hier wens ik iedereen hele fijne Kerstdagen!

Liefs
Joan

2 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig idee. Ik ga er zeker volgend jaar op tijd mee aan de slag.
    En wat een mooie afwerking steeds weer. Bedankt voor al je creaties dit jaar.En voor volgend jaar alvast de beste wensen. en ga vooral zo door

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen