Mijn blog.

Hoi allemaal,
Leuk dat je even een kijkje komt nemen. Laat gerust een berichtje achter en kom gauw nog eens kijken.
Heb je vragen, mag je me altijd mailen.
Groetjes Joan







zondag 3 maart 2019

Challenge bij Leuke Stempels

Hai,
ik heb voor het blog van Leuke Stempels een kaartje gemaakt.
Deze keer is de uitdaging om iets te maken met alcoholinkt.
Altijd leuk natuurlijk :)



Wil je mee doen?

Kijk dan even op de Facebookpagina of het blog van Leuke Stempels.
Daar vind je ook de uitleg van mijn kaart.



2 opmerkingen:

  1. Wauw je hebt een mooie achtergrond gemaakt Joan. Leuke kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oliver Henrich20 juni 2021 om 14:31

    Hey jongens, ik ben super enthousiast vandaag. Ik zag opmerkingen van mensen die al een lening van Della Taylor hadden gekregen en toen besloot ik me aan te melden op basis van populaire aanbevelingen en slechts een paar uur geleden bevestigde ik een totaalbedrag van 50.000 euro op mijn rekening. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte lening nodig heeft om een aanvraag in te dienen via hun e-mail: yawnerstaylor@gmail.com of whatsapp +1 (876) 398-8103

    BeantwoordenVerwijderen