Mijn blog.

Hoi allemaal,
Leuk dat je even een kijkje komt nemen. Laat gerust een berichtje achter en kom gauw nog eens kijken.
Heb je vragen, mag je me altijd mailen.
Groetjes Joan







vrijdag 22 maart 2019

Open dag

Hoi,
Afgelopen oktober bestond Leuke Stempels 5 jaar.
Ik zit alweer 4 jaar in het designteam. 
Leuk om even terug te kijken wat ik allemaal gemaakt heb.
En dat is best veel.


Om het 5-jarig bestaan te vieren, was er een open dag vol gezelligheid.
Workshops, make & takes, lekkernijen en gezellig snuffelen.

Van te voren was een wedstrijd uitgeschreven.
Je moest een banner maken en opsturen.
Deze hingen allemaal in de winkel en was een mooi gezicht.


Ik heb een make & take gegeven.
Het was prachtig weer en ik heb lekker buiten gezeten met oxides 
om daar een leuk galaxykaartje van te maken.



Natuurlijk heb ik voor de dames van het DT nog een klein kadoosje gemaakt.
Het was tenslotte feest :)


We kunhne met elkaar terugkijken op een mooie, gezellige en geslaagde dag!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten